• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش بهترین روش برش هندوانه

    بهترین روش برش هندوانه چیست ؟

    راهنمایی در آموزش برش هندوانه و طالبی حرفه ای –

    با درود فراوان قطعا برای شما هم زیاد اتفاق افتاده است که در جایی هندوانه ای خریداری میشود و به صورت هلالی یا اصطلاحا همان شتری برش میزنند و به شما میدهند ، یکی از بدترین روش های برش هندوانه جهت خوردن همین روش است چراکه خوردن آن همواره با آغشته شدن قسمت بزرگی از اطراف دهان به هندوانه و یا ریختن آب هندوانه بر روی لباس و بسیاری اتفاقات ناخوش آیند دیگر همراه است که خیلی ها بخصوص خانم ها ترجیح میدهند اصلا هندوانه نخورند تا اینکه کلی خودشان و یا خانه و زندگی خود را در مشتقات هندوانه غرق ببینند ! این روزها همگان به دنبال راه های سریع و حرفه ای انجام امور ساده ای از قبیل همین نحوه برش زدن هندوانه و طالبی یا خربزه و…. هستند که ما در این آموزش یک روش آن را به شما بصورت تصویری خواهیم آموخت و البته در انتها یک اموزش تصویری دیگر نیز برایتان تدارک دیده ایم که ان هم یک روش ابتکارانه و البته بسیار جالب و سریع است ؛ البته این اموزش صرفا برای حل مشکل هند‌وانه بریدن برای جمعیت دوستان نیست بلکه این روش برش هندوانه بسیار کاربردی میباشد از آن جهت که شما میتوانید از نتایج این روش جهت طرز تهیه انواع ژله و دسر و …. که نیاز به چنین اشکالی از میوه هایی مثل هند‌وانه است را انجام دهید ؛ همانطور که متوجه شدید این روش برای هر میوه دیگری مانند خربزه یا طالبی و … نیز جواب گو و قابل استفاده میباشد .

    نیازمندی ها
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    هندوانه 1 عدد
    چاقو 1 عدد
    تخته زیر 1 عدد
    دستکش 1 عدد





    روش قاچ كردن هندوانه

    1 :

    در گام نخست میبایست ، هند‌وانه یا ملون را از وسط به 2 نیم برش زده و تقسیم کنید مانند تصویر و نیمه آن را مانند عکس بر روی تخته آشپزخانه قرار دهید که البته باید پوست هندوا‌نه به سمت بالا باشد ؛ سپس با استفاده از یک چاقوی بسیار تیز و برنده همانطور که در تصویر میبینید برش هایی کاملا موازی در جهت یکسان ایجاد میکنیم که بهتر است فاصله خطوط برش 2 الی 3 سانت باشد ؛ سپس در ادامه پس از آنکه تمام برش ها به یک سمت زده شود و دیگر جایی برای برش باقی نبود ؛ هندو‌انه را بر روی زمین 90 درجه بگردانید و اکنون در جهت مخالف مجددا برش هایی موازی مانند مرحله قبل ایجاد کنید ؛ برش ها در نهایت به گونه ای خواهد شد که برش ها دوم خطوط برش های اولیه را با زاویه 90 درجه قطع خواهد کرد و اکنون شاید مقطع هایی مربعی با همان اندازه فاصله که رعایت کرده بودیم است مثلا مربع هایی 2×2 و یا 3×3 و… اکنون میتوانید به راحتی یکی یکی از تکه های هند‌وانه را برداشته و میل نمایید و یا اگر میخواهید برای ظرف میوه میهمان آماده کنید پس به گام بعدی میرویم .

    طرز قاچ كردن هندوانه

    اموزش برش هندوانه





     اموزش برش هندوانه

    2 :

    اکنون در این مرحله توسط همان چاقو که باید تیز و برنده باشد پوست هند‌وانه را میگیریم ؛ برای اینکار همانطور که میبینید تکه های هندو‌انه را کنار میزنیم و شروع به پوست گرفتن آنها میکنیم و آنها را در ظرف میوه میچینیم که کاملا ابعادی منظم و یکدست خواهند داشت و برای میهمان نیز این ترتیب و مرتب بودن تکه های هند‌وانه قطعا تاثیر مثبتی دارد.

    در آخر تصویر ترفندی دیگر برای بریدن هند‌وانه را برای شما قرار میدهیم که بسیار جالب و کاربردی است حتما آن تصویر را نیز ببینید و به کار بندید ؛ امیدوارم که از این آموزش نهایت استفاده و لذت را برده اید ؛ موفق باشید .

    هندوانه قاچ کن

    برش هندوانه مجلسی

    دستگاه برش هندوانه

    آموزش برش حرفه ای هندوانه

     




    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    1 نظر

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->