• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش تصویری ترمیم روکش صندلی در خانه

    آموزش تصویری ترمیم روکش صندلی در خانه

    آموزش ترمیم روکش صندلی در خانه بصورت تصویری –

    چگونه صندلی را ترمیم و روکش کنیم –

    با درود فراوان . در خانه بسیاری از ما یا حتی در محل کار و… صندلی ها و میز هایی وجود دارند که در عین سالم بودن کامل بدنه و اسکلت فقط نیاز به تعویض روکش دارند و یا حتی ممکن است خود صندلی فرسوده باشد اما طرح و شکل ان به گونه ای زیبا است که شما ترجیح میدهید با دست به کار شدن و ترمیم و یا تغییر ظاهری آنها یک اثر زیبا و کلاسیک با اتکا به توانایی و نبوغ فردی خود خلق کنید و جا دارد در اینجا به شما از بابت این جهت تبریک فراوان بگوییم و افتخار نماییم که در خدمت شما عزیزان که تلفیقی از هنر و فن میباشید ؛ باشیم . در ادامه همراه با باشید با اموزش ترمیم و یا تغییر کلی روکش صندلی قدیمی در خانه .

     

    لوازم مورد نیاز جهت ترمیم روکش صندلی
    ماده | قطعه مقدار | تعداد
    پارچه چرم به مقدار لازم
    پیچ گوشتی 1 عدد
    دستگاه منگنه 1 عدد

     

     


    استفاده مجدد از صندلی فرسوده قدیمی

    1 :

    صندلی ما یک صندلی چوبی بسیار زیبا است که قدیمی است و چندی پیش رنگ رو روی آن را ترمیم نمودیم و سپس قسمت نشیمن آن را مجددا بازسازی و با پارچه روکش نمودیم . اکنون پس از مدتی استفاده و کثیفی و لک تصمیم گرفته شده روکش آن از چرم قابل شستشو باشد تا کمتر دچار کثیفی و لک و چرک شود ، به همین منظور ابتدا قسمت نشیمن را مطابق تصاویر خارج میکنیم .

     

     

    img
    img

    آموزش روکش نمودن صندلی با چرم

    2 :

    در گام بعدی کفه نشیمن را روی پارچه چرمی بگذارید و لبه ها روی قسمت چوبی برگردانید و با استفاده از منگنه آن را به تخته چوبی پشت کار منگنه نمایید مانند تصاویر . در آخر نشیمن را همانگونه که از صندلی جدا نموده بودید به جای خود متصل نمایید و از صندلی خود که روکش جدید بر آن کشیده اید لذت ببرید .

     

    img
    img

     

     

    انجمن تخصصی گفتگو

    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->