• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش تصویری ساخت یخ شکن کفش

    آموزش تصویری ساخت یخ شکن کفش

    آموزش تصویری مراحل ساخت یخ شکن کفش معمولی برای عبور از مسیرهای یخ زده و برفی در زمستان

    کفش مناسب کوهنوردی و کفش یخ شکن

    با درود . پیشتر به شما آموزش کفش ضد آب یا ضد آب کردن کفش را تقدیم نموده بودیم , اکنون تجهیزات جدید تری به شما آموزش میدهیم . در زمستان شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که معمولا صبح پس از یک روز برفی و سرد که معابر کاملا یخ زده هستند احتمال زمین خوردن و آسیب دیدگی شدیدا بالا است ؛ و معمولا کارشناسان پوشیدن کفش با آج های مناسب و یخ شکن مانند را پیشنهاد میکنند ولی آیا مگر همه کفش ها یخ شکن هستند ؟ قطعا خیر ! حت کفش های کوهستان و کوهنوردی هم بیشترشان آج هایی مخصوص یخ نوردی نیستند بلکه در حد معمول و متداول هستند . اما چاره ….! هدف ما نیز همین چراه جویی برای مشکلات با کمترین هزینه با استفاده از ایده های خلاقانه و ترفند های ساده در خانه است که امروز قصد داریم با نعداد بست کمربندی و تعدادی مهره یک یخ شکن عالی برای کفش هایمان بسازیم . پس با ما همراه شوید .

     

     


    کفش یخ نوردی

    1 :

    برای آسودگی در راهپیمایی بر روی یخ نیاز به کفش مخصوص است ولی اگر کفش معمولی داشتیم و از طرفی دسترسی و وقت خرید کفش یخ نوردی نداشتیم چه کنیم ؟ ایده ای که برای لاستیک ماشین به کار میبندند ! بله زنجیر چرخ 🙂

    بست های کمربندی یا همان دستبند پلاستیکی ها را مطابق تصویر در زیر کفش قفل کنید و مانند عکس های مراحل آنها را از بین مهره های فلزی گالوانیزه عبور دهید ؛ این مهره ها پایداری شما را روی یخ بسیار بالا خواهند برد .

    چگونه ساختن

    ساخت یخ شکن کفش

    کفش مجهز

    ساخت یخ شکن کفش کوهنوردی


    جلوگیری از لغزندگی در معابر

    2 :

    بست هارا همانطور که دیدید در هم و در مهره ها قفل و بست میکنیم و حتی اگر لازم شد و 2 دست برای اینکار کم بود از پاهایتان نیز کمک بگیرید . در آخر بست هارا روی کفش بیاورید و قسمت پنچه را با حلقه در مهره ها محکم کنید و قسمت میانی را در هم قفل کنید و قسمت پاشنه کفش را نیز به همین شیوه در عقب محکم کنید . قطعا خودتان بهتر از هر کس متوجه خواهید شد که نحوه اتصالاتتان دوام دارند یا خیر .

     

    ایده خلاقانه

    ساخت یخ شکن کفش

    یخ شکن

    آموزش ساخت یخ شکن کفش

    بهینه کردن کفش

    ساخت یخ شکن کفش

    دست ساز

    ساخت یخ شکن کفش دست ساز

    اضطراری

    آموزش ساخت یخ شکن کفش

    ایده با بست

    آموزش ساخت یخ شکن کفش

    ایده خلاق

    ساخت یخ شکن کفش ساده

     

     

    چند نکته :

    اولا حتما جنس خوب بست کمربندی را بخرید ؛ دنبال اجناس آشغال چینی صرفا چون خیلی ارزون هستند نروید !

    دوم اینکه اگر زمانی خواستید یخ شکن را باز کنید با روشی که در آموزش باز کردن بست کمربندی به شما دادیم آنها را باز کنید تا مجددا بتوانبد از آنها استفاده کنید و از قیچی و پاره کردن آنها خودداری نمایید .

     


    کلام آخر :

    خیلی از موارد و نکته ها که در این آموزش گفته شد را ؛ ما نیز پیشتر نمیدانستیم ! تجربه خوبی بود ؛ شاید باورش کمی سخت باشد اما حتی ساخت ساده ترین کاردستی های ممکن در طول زندگی به قدری به دانش و تجربه و گسترش نبوغ شما کمک میکند که اثرات مثبت آن را در تمام امور زندگی لمس خواهید نمود ! هرگز تصور نکنید ساخت کاردستی یا همان دست ساز حتی اگر ساده باشد , وقت هدر دادن است ! این اشتباهی است که اغلب مردم مرتکب میشوند و همواره سطح نبوغ و خلاقیت ذهنی آنها در محدوده کوچکی متوقف خواهد ماند ! وسعت ایده های ذهنشان محدود و کوچک است و همواره به نبوغ ذهنی انسان های فعال و پویا غبطه میورزند ! سعی کنید از اینان نباشید .

    با ما همراه شوید ! سایت ما را بوکمارک و یا مشترک شوید تا انگیزه ای باشد برای حرکت به سمت ساخت , دست ساز های خانگی !!

    همواره از خلقت خود لذت خواهید برد , موفق باشید .

    آموزش اختصاصی Diys.ir : آموزش ایده ساخت یخ شکن کفش

     

    در انجمن تخصصی گفتگو Diys به ما بپیوندید forum
    ما را در اینستاگرام دنبال کنید اینستاگرام

    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->