• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش تصویری چگونه بستن کراوات سبک خاص

    آموزش تصویری چگونه بستن کراوات سبک خاص

    آموزش چگونه بستن کراوات سبک خاص و طرز گره زدن کراوات به روش جدید در خانه

    آموزش چگونه گره کروات را بستن

    با درود فراوان . کراوات سالیان دراز است که به عنوان یک مد برای آقایان و خیلی اوقات برای خانمها در جهان مرسوم و پذیرفته شده است و کشور ما نیز جدا از این داستان نبوده بطوریکه امروزه بسیاری از مردم نبستن کراوات را بخصوص در مراسم های رسمی و خاص بی احترامی میدانند ! کراوات امروزه در فرهنگ ما چه بخواهیم و نخواهیم و چه خوشمان بیاید و نیاید به یک رسم بدل شده حتی در روستاها ! گرایش شدید مردم نسبت به تقلید از مد های غربی و شرقی اگر شدیدتر از زمان قدیم نباشد کمتر هم نیست و این را از نوع حرف و تفکر مردم به خوبی میتوان متوجه شد !

    بنابراین اگر شما نیز به رسم دیرین و ضرب المثل معروف ایرانی قصد همرنگ جماعت شدن با بستن کراوات دارید ولی میخواهید  گره خاص برای کراوات داشته باشید بطوریکه متفاوت باشید ؛ این آموزش متعلق به شما است . در این آموزش طرز بستن کراوات حجیم چند لایه که من نام آن را گره بلوطی میگذارم به دلیل شکل و شباهت زیادش به میوه بلوط است را تقدیم حضورتان میکنیم .

     

     


    آموزش طرز بستن گره کراوات فشن

    1 :

    مراحل بستن کراوات در بسیاری مواقع مانند کراوات معمولی است البته ما تمام مراحل را بصورت تصویری برای شما به طور گام به گام آماده کرده این که به راحتی با دیدن آنها میتوانید خودتان در خانه و منزل گره کراوات ببندید .

     

    بستن گره

    بستن کراوات سبک خاص

    آموزش کراوات

    بستن کراوات سبک خاص


    چگونه کراوات را گره بلوطی بزنم

    2 :

    عکس های نهایی از مراحل چگونه بستن کراوات و طرز گره بلوطی خاص و جدید .

     

    کراوات

    بستن کراوات سبک خاص

    گره خاص کراوات

    بستن کراوات سبک خاص در خانه

    گره کراوات

    چگونه بستن کراوات سبک خاص


    نکته و سخن آخر :

    خیلی از موارد و نکته ها که در این آموزش گفته شد را ؛ ما نیز پیشتر نمیدانستیم ! تجربه خوبی بود ؛ شاید باورش کمی سخت باشد اما حتی ساخت ساده ترین کاردستی های ممکن در طول زندگی به قدری به دانش و تجربه و گسترش نبوغ شما کمک میکند که اثرات مثبت آن را در تمام امور زندگی لمس خواهید نمود ! هرگز تصور نکنید ساخت کاردستی یا همان دست ساز حتی اگر ساده باشد , وقت هدر دادن است ! این اشتباهی است که اغلب مردم مرتکب میشوند و همواره سطح نبوغ و خلاقیت ذهنی آنها در محدوده کوچکی متوقف خواهد ماند ! وسعت ایده های ذهنشان محدود و کوچک است و همواره به نبوغ ذهنی انسان های فعال و پویا غبطه میورزند ! سعی کنید از اینان نباشید .

    با ما همراه شوید ! سایت ما را بوکمارک و یا مشترک شوید تا انگیزه ای باشد برای حرکت به سمت ساخت , دست ساز های خانگی !!

    همواره از خلقت خود لذت خواهید برد , موفق باشید .

    آموزش اختصاصی Diys.ir : آموزش چگونه بستن کراوات سبک خاص
    در انجمن تخصصی گفتگو Diys به ما بپیوندید forum
    ما را در اینستاگرام دنبال کنید اینستاگرام

    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    1 نظر

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->