• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش ساخت لوستر فانتزی

    آموزش ساخت لوستر طلقی

    ساخت لوستر فانتزی طلقی –

    ایده کارافرینی با ساخت لوستر های طلقی –

    با درود فراوان ؛ این آموزش بسیار کاربردی است و همچین اگر اهل کسب درآمد باشید میتوانید از آن درآمد نیز کسب کنید چراکه قطعا بسیار دیده اید این آویزها یا لوستر ها را در لوسترفروشی ها میفروشن آن هم با قیمتی نسبتا بالا ؛ دقیقا آنها همین لوستر فانتزی هستند که آموزش های آن را ما در این سایت به چندین مدل مختلف قرار داده ایم با ایده های متنوع و…  فقط کافیست کمی خلاقیت چاشنی آن نمایید تا نتیجه ای شگرف را ببینید .

    عمده متریال این لوستر ها همان ورق های رادیولوژی هستند که ورق خام آن در بازار با رنگ های مختلف موجود است مثلا رنگ سفید مات که بسیار پر طرفدار است و یا رنگ های دیگر ! همگی برای فروش موجود هستند .

    نیازمندی ها
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    طلق مقدار لازم
    فایل الگو دانلود
    قیچی | کاتر 1 عدد
    چسب 1 عدد





    آموزش ساخت لوستر با وسایل دور ریختنی

    1 :

    همانطور که پیشتر گفته شد ابتدا فایل الگو را دانلود و دریافت کنید ؛ این فایل PDF حاوی الگوی برش میباشد که شدیدا به آن نیاز خواهید داشت ، در واقع آنچه که میان انواع لوستر فانتزی طلقی یا کاغذی تفاوت ایجاد میکند همان تفاوت در الگوهای برش است ، به همین دلیل برخی لوستر فانتزی ها طرح هایی متفاوت دارن ، پس در میابیم که الگوی برش بسیار مهم است ، البته چه بسا خود شما بتوانید یک الگوی نو و بکر ابداع کنید .

    دانلود فایل الگو





    طرز ساخت لوستر

    2 :

    خوب حالا شما نیاز به  12 عدد از مدل یا همان الگوی برش لوستر فانتزی دارید با طول 15 سانتیمتر که برش زده اید ، و چون الگوی ما حالت نر و مادگی دارد میتوانید از هر الگو 6 عدد برش بزنید که در مجموع همان 12 عدد خواهد شد ، همچنین متریال مورد استفاده را میتوانید به دلخواه تغییر دهید ما اینجا از نوعی مقوا استفاده کرده ایم که در لوازم التحریر فروشی آنرا پسندیده ایم ؛ جنس آن شبیه کالک است و از پلاستیک طلق شکل شاخته شده و اگرچه دوغی رنگ است اما نور از آن عبور خواهد کرد ؛ این موضوع را در همان مفازه با گرفتن ورقه طلق رو به خورشید خواهید فهمید .

    شما میتوانید از انواع مواد دور ریختنی مثلا ورق های رادیولوژی و… استفاده کنید ؛ این به عهده خود شما و سلیقه شخصی تان است ؛ میتوانید با استفاده از دستگاه کاترپلاتر این برش ها را روی ورق ایجاد نمایید و یا با چاپ روی کاغذ معمولی و الگو گذاشتن و… تکه ها را برش بزنید .

    ساخت لوستر طلقی دست ساز

    ساخت لوستر فانتزی طلقی





    آموزش ساخت لوستر مدرن

    2 :

    کار ساخت تقریبا تمام شده است ، اکنون همان تکه های برش زده لوستر فانتزی را مانند یک پازل در هم قرار دهید تا حباب طلقی کامل شود ؛ میتوانید در قسمت های در هم چفت شده از چسب برای استحکام بیشتر استفاده نمایید تا دیگر قطعات از هم باز نشود و این کار را تا انتها انجام میدهیم تا تمام قطعات در هم قرار گرفته و لوستر فانتزی تکمیل شود .

    در آخر با استفاده از یک سرپیچ و سیم برق لوستر را دارای لامپ میکنیم که میتوان در 2 حالت اباژور ، و در این زمان ساخت لوستر فانتزی به پایان رسیده است و امیدواریم که از این آموزش نهایت استفاده را ببرید .

    لوستر فانتزی دست ساز

    آموزش ساخت لوستر فانتزی

    ساخت آویز طلقی

    ایده ساخت لوستر فانتزی طلقی





    تماشای ویدیو ساخت لوستر فانتزی طلقی

     





    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    5 نظر

    1. طاها

      سلام ببخشید من قبلا کلاسش رفتم تو تهران خیلی قشنگ میشه فقط یه سوال اون قطعات طلق روازکجا تهیه کنیم لطفا راهنماییمون کنین ازکدوم مغازه ها

      پاسخ
      1. juzani

        سلام طاها جان – لزوما نیست که آماده از جایی بخری – میتونی برگه های رادیولوژی یا طلق های مات از لوازم تحریری بخری و الگو کنی برش بزنی و بسازی . جایی رو که اینارو بفروشه نمیشناسم متاسفانه

        پاسخ

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->