• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش ساخت مدل اریگامی بالن

    بالن دست ساز با کاغذ

    ساخت مدل اریگامی بالن رنگی کاغذی

    آموزش اوریگامی در خانه

    با درود فراوان – اریگامی یک هنر بسیار زیبا و کاربردی است که اگر شخصی در این زمینه بتواند به مهارت کافی برسد تقریبا هر شکلی را خواهد توانست با کاغذ بسازد ! اما ما  امروز در این آموزش به شما ساخت بالن با هنر اوریگامی را یاد خواهیم داد که بسیار زیبا است و قابلیت دکوراتیو شدن را دارد ؛ یعنی میتوانید برای تزیینات و دکوراسیون از آن استفاده کنید که در عکس های قرار گرفته این موضوع به خوبی مشهود است ؛ حتی میتوانید توسط قرار دادن چراغ های LED و به خرج دادن کمی نبوغ آن را در شب به یک اثر زیبای نورپردازی شده تبدیل کنید که چشم هر بیننده ای را خیره کند و به عنوان نوعی چراغ خواب نیز مورد استفاده قرار گیرد ؛ در نهایت امیدواریم که از این آموزش ساخت بالن اریگامی نهایت استفاده را خواهید برد .

    نیازمندی ها
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    کاغذهای رنگی مقدار لازم
    کاتر | قیچی 1 عدد
    خط کش 1 عدد
    ابزار تا تعداد لازم





    آموزش اریگامی

    1 :

    در ابتدا کاغذ را در ابعاد و الگو مشخص شده مانند تصاویر ببرید ، سپس به تصویر دقت کنید تا خط های مربوط به تا را ببینید !! آنها خطوط تا خوردن هستن که میتوانید دقیقا طبق عکس کاغذ را برش و تا بزنید و به فرم مشخص شده در عکس در بیاورید ! اصلا کار غیر ممکنی نیست ؛ پس لطفا چندین بار تمرین کنید تا به نتایج خوب دست پیدا کنید ، البته اینکار نیاز به تمرین دارد و قاعدتا سعی کنید ابتدا با چند کاغذ انعطاف پذیر بسیار سبک این نمونه را تمرین کنید و سپس رفته رفته نوع کاغذ را به سمت ضخیم و شفاف حرکت دهید ؛ در نهایت از دیدن و لمس نتیجه کارتان احساس لذت خواهید کرد .

    خوب ما برای تمام رنگ هایی که نیاز است این گام را انجام میدهیم تا چندین رنگ درست کنیم  و سپس باید ابتدا و انهای پره ها را در هم به نوعی چفت یا متصل کنیم که این نوع اتصال را در تصویر میبینید که با توجه به عکس ها خودتان خواهید توانست این اتصال را انجام دهید ؛ همچنین میتوانید جهت زیباتر شدن اریگامی بالن به آن یک مدل اریگامی سبد نیز بسازید و اضافه کنید و حتی یک مجسمه عروسکی کوچک متناسب با سبد در درون آن قرار دهید و بقیه موارد هم متناسب با سلیقه و نبوغ شما خواهد بود .

    آموزش اوریگامی ساده

    آموزش ساخت بالن اریگامی دست ساز

     





    اریگامی ساده

    2 :

    اگر تا کنون از این آموزش چیزی متوجه نشدید و یا این بالن اریگامی را سخت تر از آنچه که گفته ایم تصور میکنید و یا در اثر گنگ بودن نحوه آموزش دچار دلسردی شده اید باید بگویم اصلا نگران نباشید ! چراکه ما در ادامه ویدیوی آموزشی همین ساخت بالن اریگامی ؛ را برایتان قرار داده ایم که در این ویدیو قطعا ابهامات شما در ساخت این بالن کاغذی زیبا رفع خواهد شد .

    از تماشای این ویدیوی آموزشی امیدواریم لذت ببرید .

     

     




     


    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    2 نظر

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->