• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش ساخت کفش ضد آب

    آموزش ساخت کفش ضد آب

    نحوه تبدیل کفش معمولی به کفش ضد آب !

    ترفندی بسیار جالب و ساده برای ضد آب کردن کفش .

    با درود فراوان ؛ در این بخش از آموزش های وب سایت ، آموزشی را برایتان قرار میدهیم که بسیار ساده اما در عین حال فوق العاده کاربردی و جالب است ؛ قطعا از دیدن و انجام این آموزش لذت خواهید برد ؛ بسیار برایتان اتفاق افتاده است که کفشتان در گودال آبی برود و از بین منفذ های پارچه و یا دوخت آن آب نفوذ کند و پاهایتان خیس شود ، بخصوص در زمستان این اتفاق با یک بارندگی کوچک بسیار رخ میدهد و یا حتی محل کارتان اگر محل مرطوب و پر آبی باشد !؛ این موضوع را اگر بیشتر بسط دهیم میتوانیم مثالی برایتان بزنم که اگر کفشتان ناآگاهانه در گودالی پر از لجن و آبی کثیف برود قطعا رخ کفش تان بسیار زشت خواهد شد بخصوص اگر رنگ کفش شما نیز روشن بوده باشد و جنس آن پارچه ای ! در اینجا کفش ضد آب بسیار به کمکتان می آید، کفش ضد آب کفشی است که آب و مایعات اصولا به آن نتوانند نفوذ کنند البته امروزه این کار توسط تکنولوژی نانو امکان پذیر است ولی خرید اجناس تولید شده با نانو بسیار گران و پر هزینه است !! خوب این چه کاریست ؟ در حالی که میتوان با هزینه بسیار اندک نتیجه نزدیک آن را بدست آورد !!

    نیازمندی ها
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    کفش 1 جفت
    شمع | پارافین 1 عدد
    سشوآر 1 عدد





    ضد آب کردن کفش

    1 :

    در اولین گام از ضد آب کردن کفش میبایست کفش تان را حسابی تمیز کنید ، اگر کفش تان از جنس و مارک معتبر و خوبی است آن را میتوانید در ماشین لباس شویی بیندازید تا کاملا تمیز شود ؛ اکنون میبایست شمع را بر روی الیاف پارچه کفش بکشیم به صورتی که کاملا روزنه های جنس پارچه کفش از پارافین پر شود ، البته یادتان باشد که کفش مورد استفاده در این آموزش نوعی کفش پارچه ای میباشد که ساختار آن الیافی است ، به همین دلیل کفش دارای منفذ های بسیاری است که از آن آب میتواند عبور کند و ما در اصل کارمان با همین منفذ ها و روزنه ها است ؛ سپس سشوآر را روی باد گرم قرار دهید و بر روی پارچه کفش بکشید تا پارافینی که در مرحله قبل بر روی الیاف پارچه کشیده بودیم  آب شود و دیگر با چشم نتوان آن را دید ؛ اصطلاحا کاملا با الیاف پارچه کفش ترکیب شده و به خوردش برود .

    اکنون دیگر کفش ضد آب ما آماده است . میتوانید آن را بپوشید و با آن در هر فضای مرطوب و خیس و… قدم بگذارید ؛ امید است که از این آموزش و ترفند نهایت استفاده را برده بوده و همواره موفق و سربلند باشید .

    در ادامه فیلم آموزشی نحوه انجام این کار را برایتان قرار داده ایم که امیدواریم از دیدن آن نیز لذت و استفاده کافی را برده باشید .
    چگونه کفش خود را ضد آب کنیم

    کفش ضد آب را چگونه درست کنم

    ساخت کفش ضد آب

    آموزش تبدیل مفش معمولی به کفش ضد آب




     

     


    ویدیو آموزش تبدیل کفش معمولی به کفش ضد آب

     





    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    2 نظر

    1. Hanitw

      من اینکارو کردم اما بعد از یک روز اثرات شمع تو نور دیده میشد حالا نه پاک میشه نه چیزی باید چیکارکنم

      پاسخ
      1. juzani

        دقیقا مثل آموزش حرکت کردید ؟ شمع رو مثل مداد روی کفش کشیدید و بعد با سشوار اونو پوشش دادید ؟ اثرات خاصی معمولا نداره ! البته اگه شمع شفاف باشه کاملا شکیلتر میشه . یه عکس از نتیجه کارتون برای ما ارسال کنید .

        پاسخ

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->