• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • آموزش ساخت گردنبند دکمه ای رنگی

    ساخت دکمه ای

    ساخت گردنبند دکمه ای رنگی  –

    ایده خلاقانه ساخت زیورآلات –

    با درود فراوان ؛ با آموزش ساخت گردنبند دکمه ای در خدمت شما هستیم – همه ما در منزل دکمه های فراوانی داریم در رنگ های متنوع و چه بسا اگر دکمه های دوستان و …. را هم جمع کنید عدد بزرگی از دکمه ها را در اختیار داشته باشیم ؛ دکمه هایی که بسیاری از آنها اصلا استفاده نمیشود ولی اگر هم استفاده شوند ؛ ما میخواهیم چنین کار دستی زیبایی را درست کنیم و میتوانیم اگر در منزل دکمه اضافه نداریم بطور جداگانه دکمه های رنگی بصورت بسته های آماده که برای این کار حتی پکیج دکمه رنگی شده اند خریداری نماییم و از آنها لذت ببریم . از رنگ های متنوع ، ما در این آموزش تنها یک راه از هزاران راه  استفاده از این مواد اضافی منزل را به شما آموزش میدهیم ، امید است که با این آموزش  توانسته باشیم قدمی مثبت در اعتلای ماهیت کلمه Diy برداریم .

     

    نیازمنید ها :
    قطعه | ماده تعداد | مقدار
    دکمه رنگی تعداد لازم
    مفتول سیمی مقدار لازم
    زنجیر مقدار لازم
    سیمچین و دمگرد 1 عدد
    قفل گردنبند 1 عدد
    مهره تسبیح | اسپیس به تعداد لازم

    ایده با دکمه

    لوازم مورد نیاز ساخت گردنبند دکمه ای رنگی





    کار دستی با دکمه های رنگی

    1 :

    در اولین مرحله از ساخت گردنبند دکمه ای ؛ دکمه هارا دسته دسته جدا کنید ؛ دکمه های هم سایز و هم رنگ ، هر کدام جدا کنید و سعی کنید جهت زیبایی هر چه بیشتر ترتیب رنگ ها از گرم به سرد باشد یا بلعکس که برای رعایت بهتر میتوانید به اصول ترتیب رنگ ها در در رنگ شناسی مراجعت کنید و حتی میتوانید از ترکیب هایی ابتکاری و جالب تری نیز برای این خلاقیت استفاده نمایید  .

    اکنون مفتول سیمی را از منفذهای موجود در دکمه ها عبور دهید و این کار را برای تک تک دکمه ها انجام دهید ، یادتان باشد که دکمه ها را طبق تقسیم های رنگبندی انجام بدید تا نظم رنگ در گردنبند دکمه ای به زیبایی تو چشم باشه و شاهد یک گردنبند نا منظم بدون ایده نباشیم ؛ در این هدف میخواهیم دکمه ها را بصورت دسته ای چیدمان کنیم و به همان صورت در مفتول وارد کنیم . همانطور که میبینید پس از وارد کردن هر دسته رنگ دکمه از اسپیس برای فاصله بین دکمه ها استفاده میکنیم که اسپیس میتواند دانه های تسبیح خراب شده باشد و یا….  ، سپس دسته رنگ بعدی را قرار میدهیم و به همین ترتیب تا انتها که تمام دکمه ها و دسته رنگ ها را بچینیم .

    خلاقایت با دکمه رنگی

    آموزش ساخت گردنبند دکمه ای رنگی





    کار با دکمه های رنگی

    2 :

    درنهایت ساخت این کاردستی انتهای سیم مفتولی را توسط دمگرد گرد میکنیم که در تصویر مشاهده میفرمایید ؛ سپس اضافات سیم مفتول را توسط سیم چین میبُریم و اکنون زنجیر فلزی را از یک سمت کاملا در حلقه قرار میدهیم و طرف دیگر را توسط قفل زنجیر بهم متصل میکنیم تا هر زمان نیاز بود از این طریق بتوان زنجیر را باز و بسته نمود . در نهایت گردنبند دکمه ای ما آماده است ؛ امیدواریم که از آن نهایت لذت را ببرید ، موفق باشید .

    زیورآلات دست ساز ابتکاری

    ایده ساخت گردنبند دکمه ای رنگی





    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->