• آموزش ساخت کاردستی هنر دست ساز

  • ایده و ترفند بهبود جا دستمال رولی کاغذی

    ایده و ترفند بهبود جا دستمال رولی کاغذی

    آموزش ایده بهبود جا دستمال رولی کاغذی

    ایده دستمال رولی

    با درود فراوان . دستمال کاغذی های رولی اخیرا در همه جای منزل کاربرد و حضوری مقتدرانه یافته است از سرویس بهداشتی تا آشپزخانه و سر میز و … و به قدری هم جتس برخی از آنها ضخیم و عالی و با طرح های جالبی که هستند , معمولا برای بسیاری امور مانند پاک کردن و…. استفاده میشوند . اندازه انها عمدنا 2 برابر دستمال رول های معمولی است و چون 3 لایه هستند استحکام بیشتری نیز دارند و البته مقداری هم شاید به اندازه دستمال رول های معمولی کار با آنها و جدا کردنشان سخت تر باشد که البته اگر ایده و ترفند و نکاتی را که ما در این آموزش خدمتتان تقدیم میکنیم را به کار ببندید دیگر به مشکلی چه لحاظ نگه داشتن پایه نکهدارنده در جای خود و نلغزیرن رول پیدا نخاوهید کرد و در اصل دیگر میتوانید با یک دست به راحتی کندن برگ دستمال را تجربه کنید .

     

     

    مواد لازم جهت آموزش ترفند بهبود جا دستمال رولی :

    قطعه | ماده

    تعداد | وزن

    جا دستمال رول

    1 عدد

    چسبونک

    به تعداد

    اسفنج

    مقدار لازم

    لوازم و سایر ابزار کار

    به تعداد

     


     

    ترفندهای یک دستی !

    1 :

    برای این منظور که بتوانبد با یک دست یک برگ بکنید به راحتی گام هایی را میبایست انجام دهید که بصورت تصویری در ادامه خواهید دید و آموخت . برای شروع یک نگهدارنده دستمال رولی یا جا دستمالی تهیه فرمایید . سپس برای اینکه پایه و مجموع با دستمال در جای خود محکم تر شوند و تکان نخورند چسبونک ها را در زیر پایه پیچ میکنیم مانند عکس .

     

    چگونه میتوان

    بهبود جا دستمال رولی کاغذی

    کاربردی کردن

    بهبود جا دستمال رولی کاغذی


    آموزش ساخت سرعت گیر

    2 :

    اما میرسیم به سرعت گیر ! برای اینکه هنگام کشیدن دستمال , کل رول نیز نچرخد و شما اگر بخواهید با یک دست برگ بکنید مجبور به اعمال شاقه نشوید . برای این منظور به سراغ اسفنج میرویم ؛ این مدل را میتوانید از ا ابزار فروش ها یا لوله فروش ها بخرید این ها همان ابر هایی هستند که از انها برای پوشش لوله جهت جلوگیری از یخ زدگی و ضربه استفاده میکنند . مقداری را ببرید و با کاتر آن را از مقطع گرد به مقطع مربع تغییر شکل دهید ؛ میتوانید با کارت انجام دهید و سپس  از وسط نصف کنید ؛ ور در آخر آن را با بست کمربندی پلاستیکی به دور محور جا رول دستمالی محکم کنید مانند عکس ها .

     

    ترفند یه دستی

    ایده و ترفند بهبود جا دستمال رولی کاغذی

    جا دستمالی

    بهبود جا دستمال رولی کاغذی

    بهبود

    روش بهبود جا دستمال رولی کاغذی

    با یک دست

    بهبود جا دستمال رولی کاغذی


    پایان مراحل آموزش تصویری ایده و ترفند بهبود جا دستمال رولی کاغذی

    امیدواریم از این آموزش استفاده کافی را برده باشید . همواره از خلقت خود خرسند خواهید گشت ؛ موفق باشید .

    این آموزش برای بهینه سازی لوازم و وسایل جهت استفاده آن دسته از معلولین عزیزمان که با یک دست امور میگذرانند بسیار میتواند مفید باشد .

    آموزش اختصاصی در Diys.ir

    [taq_review]

     

    درباره نویسنده

    بسیار خوشحالم از اینکه هر روز به امید تحقق رویاهام میام اینجا ، مطلب جدید و آموزش قرار میدم , هدف نهایی ما خیلی بزرگه و امیدوارم به لطف خدا و حمایت و همکاری کاربران عزیز به این مهم برسیم تا بتونیم به کشور ؛ ملت و خانواده خدمت کنیم . التماس دعا

    مطالب مرتبط

    نظر بدهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    <-- telegram end -->